lördag 1 maj 2010

idag har det varit såååååååå....

.....varmt! Jag ljuger inte när jag skriver 30 grader, helt sjukt!!! Så promenaderna med Keeper ida har varit mer i de lugna tempot. Shit alltså, märks att kroppen inte hänger me. Men jag ska inte klaga, sååååå mkt bättre vädrer än kallt å regn. Så sol har jag fått ida me å även Keeper. Kolla in fotot nedan, he, he....han ä så söt!

Jaha, vad har jag gjort mer ida då. Inte så mkt faktiskt. Åkte in en runda till city i e.m för att bara strosa lite å käka gott. Tanken va att jag skulle möte upp en kille å ta en drink, men han fick tydligen förhinder, så vi ska ta de i veckan istället. Tur va väl de, för jag har varit sååå seg ida. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag enbart sovit 4h inatt.

Det slog mig precis att imorgon har jag varit här en vecka, shit....tiden bara springer iväg. Jag ä sååå glad att jag åkte hit, stormtrivs verkligen. Folket här är så mkt mer öppna å trevliga här än i Sverige. He, he...kanske lite för öppna ibland, då jag fick vara med om ngt roligt ida. Måste jag ju berätta. Jag va ute med Keeper på lunchpromenad och vid ett rödljus stannar en bil som spelar högt ljud på sin spelare å mina ben började ju gunga direkt. Då vevar killen ner rutan å fråga om han får ringa mej. Ha, ha...ja bara mmmm eller hur, precis som att du skojar. Då sänker han ljudet å säger, can I pull over...för att ta mitt nr. He, he...då förstod jag att han verkligen menade det å jag bara skakade på huduvet å gick därifrån. Saken hör till den att de va en rejäl kille, alltså en mörkhyad sådan, ha, ha...jag blev ju nästan rädd. Helt sjukt!! Dagens höjdpunkt må jag säga.

Nu ska jag snart krypa till kojs för att få igen lite sömn. Men vi hörs snart igen.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar