söndag 9 maj 2010

Oj, oj, oj....

......vilken sjukt galen och rolig kväll/natt jag haft. Kom precis hem å klockan är här nu 10.34 på morgonen. Va å besökte samma ställe som förra lördagen, nämligen Hudson Teracce, där de hade ytterligare en kväll för skandinaviska. Massor av gratis drinkar å massor av dans, shitpomfrit. Kom inte ihåg när jag dansade så mkt sist. Såååå kul å såååååå bra musik. Me like! De blir garanterat en återkomst dit. Nedan ser ni Jonas (tv) å Jimmy (th) som jag mötte upp tidigare under dagen. Svenskar såklart! :) Iom att jag bor en bit utanför stan så innebär det oxå lite kommunikationsproblem. Mitt sista tåg gick 01.50 inatt å då va det ju inte på tal att åka hem så de va bara till att rocka loss all night long. Vill passa på å tacka Jonas för del av säng å täcke!

Tidigare på dagen så var jag på en casting, samt tog en snabblunch med Jonas. Mkt trevligt!
Snabbt hem för att sedan möta upp John å Keeper för en lång promenad i de gröna. Börjat blåsa en hel del här nu, å tyvärr blivit lite svalare. Jag hoppas de vänder snart...


Här ser ni Keeper å John i Rockafellow.

Nu blir de snart en tur me Keeper, lite lunch å sen ska jag SOVA!! Trött...ehh...de ä bara förnamnet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar