lördag 22 maj 2010

Klockan är nu 03.13 å jag är precis hemkommen...

.....från en sjudundrans fest, nämligen min bror 30-års fest på Ängsvägen. WHAT??! Ja, de ä sant. I´m back in town. VA??! Vad hände, varför då? Jo, jobbet jag skrivit om har inte varit i NY, utan Cappucini som jag plåtat flera ggr för tidigare ville så gärna ha mej för nästa plåtning så de flög hem mig. Så jag kom hit i måndags, åkte till Gbg i tisdags å gjorde jobb i Strömstad, tis-tors. Bilder från detta lägger jag upp imorgon, då jag inte har laddat in dem ännu. Anledningen till att jag inte skrivit det här är ju såklart för att jag surprisat alla här hemma. Först mammi o pappi i måndags å nu ikväll alla på festen. Sååå kul! Jag tror nog allt ni blev lite överraskade, men oxå kanske lite besvikna. Adam hade ju tutat i alla att han skaffat tjej som skulle komma, å så va ju inte fallet. Ha, ha...

Tanken var att jag sedan skulle åka tillbaka till NY som igår, men efter yttre omständigheter så valde jag att stanna hemma. Å tur va väl det. Jag passade nämligen på att gå på två castings i torsdags, i Sthlm. De ringde tillbaka å sa att jag fick det ena igår. Det innebär att jag åker till Thailand nästa måndag och är där i en vecka å plåtar för Fritidsresors höstkampanj för hela norden!!! Tjoho!! Helt sjukt! De ä roliga ä att de ringde om de andra jobbet ida å villle träffa mig igen, men det är samma datum så jag fick tyvärr tacka nej. Men, men....I´m going to Thailand...la, la, la :-)

Så...ja, min NY resa blev inte riktigt som jag tänkt mig, men sååååå fantastisk ändå på alla sätt. Nu blir det till att rida på de flow jag har just nu å bara njuta! :-)

Jag skulle kunna skriva en hel roman här om allt som har hänt denna vecka, men de får bli en annan gång. Nu sova, sjukt trött, jag har en hel del sömn att ta igen.

Förresten vill oxå tacka min kära vän Micke för att han hängde med i veckan och körde bilen större delen. Fasen va roligt vi har haft. Höjdpunkten var när vi i Örebro plockade upp en liten kille som liftade....he, he...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar