söndag 23 maj 2010

Jag lovade att jag skulle återkomma...

.....med bilder från veckans plåtning i Strömstad. Å här kommer de...




Vi var den här gången, jämfört me de andra, ute på olika locations vilket jag tycker är så kul! Blir mer levande bilder. Mer av dessa kommer ni att se i skyltfönsterna på Jansens etc, men inte förrän till hösten. Så...håll utkik.
Jag har nästan precis vaknat, helt sjukt, känns som att jag skulle kunna sova hela dagen, vilket jag inte ska göra, men de blir soft. Väldigt mkt soft. Skönt å komma hem å bli lite ompysslad av kära mor, som laga så god mat :-)
På tisdag bär det av till Stockholm, för att träffa teamet inför Thailand. Jag ska även passa på å springa på lite fler castings inför kommande veckor, om det inte blir att åka tillbaka till NY, men det tror jag inte. Jag ska som sagt rida på vågen här hemma nu, medans jag kan :-) Mamma o pappa kommer upp till storstaden på fredag, för lite semester innan jag dra. De skulle ju kommit till mig i NY på fredags annars, men nu blir det ju inte så. En besvikelse för dom sålklart, men NY finns ju kvar, så vi får helt enkelt ta en trip dit längre fram.
Soft va de....så hej hopp, hörs snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar