tisdag 25 maj 2010

Snart midnatt...

....å jag befinner mig just nu i mitt andra hem, dvs hos min kusin i Stockholm. Vad skulle jag göra utan dej å din familj. Tack för att ni finns å för att jag får bo här varje gång jag kommer upp!! Ni är guld värda!

Men jag sa de senast för några minuter sen, att de är nog dax för mig att flytta upp hit. Håller inte å flänga så här fram å tillbaka. Så vi får se, efter sommarn kanske. Så har ni tips på boende, så är de välkommet! Likaså jobb, ni vet ju vad jag pysslar me, modell och hälsoutvecklare, de ä min melodi ;-)

Jaha, vad händer nu då. Jo, imorgon ä de fullt ös. Börja förmidagen med en casting till en reklamfilm, där jag ska agera en rocktjej. Jepp, bara å på med rockstassen å köra hårt, ska bli kul. Sen bär det av till frisören för omstyling eller ja...bara mitt hår som ska bli lite ljusare inför Thailandsresan å de jobbet. Sen så ska jag ev. på en provfilmning till, på e.m/kvällen för en reklamfilm i Thailand, för samma bolag. Iom att jag ändå ska dit å fota så kan ju provfilma för detta oxå :-)

Så, med andra ord. Ganska mycket just nu. Fattar ingenting, de verkar som att jag ska vara kvar i Sverige, för jobben bara rasslade till :-) Såååå kul å som jag skrivit tidigare så rider jag på den vågen nu. Känner mig ungefär som bilden nedan....

...waaaaaaaaaaaaahhhhh!!! :-)
Nu dax för sängen. Hörs snart igen!
PoK

2 kommentarer:

  1. Va roligt att det går så bra för dig! Jag har en del känningar i sthlm men kolla in på http://www.djungeltrumman.se/pungdask. En gammal kompis från sbg som jobbar som fotograf, hon borde ha några kontakter som kan va bra.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! det är såååå kul o läsa om allt som händer i ditt liv, jag följer dig på bloggen =). Är så glad för din skull o ler lite extra när jag ser ditt "tryne" i lokalblaskan med jämna mellanrum i annonserna för Jansens. Fortsätt kör, det kommer gå toppen!!! Jag hoppas verkligen vi hinner ses i sommar. PoK

    SvaraRadera