torsdag 27 maj 2010

Fredag morgon....

.....å jag är tokförkyld! Baaaahhhhhhh, inte tid me detta nu. Men jag har helgen att kurera mej på, å de får de bli. Ska inte ens gå ut på min powerwalk ida för att lindra denna åkomma. Men, men...de va väntat å inte så konstigt, med tanke på den sömnbrist etc. jag har haft de senaste veckorna.

De senaste dagarna i storstaden har varit hektiska. Provfilmningen som rockmamma gick bra, å jag hoppas de hör av sig. Sedan efter det va de ju besök hos frisören, ett långt sådant, satt där i fem timmar. Men de blev bra. Nedan ser ni resultat, bilden tagen i ett soligt Sthlm city :-)


Vet inte om ni ser så stor skillnad, men jag gör det. Mitt hår är ju mer eller ser mer solblekt ut nu, vilket va precis vad de ville ha.

Igår provade jag ut outfits till Thailand, vilket gick super. Jennifer som stylisten heter hade plockat ut fina bikinis å kläder, me like! Två timmar senare va de dax för provfilmning med hennes man, Micke, som jag för övrigt ska fota med. Iom att vi ska dit, så tyckte de även att vi kunde provfilma för reklamfilmen. Scenen heter ett intimt bara vi scen, nykära. Å ni kan ju gissa vad vi fick göra. Jodå så att....

Under e.m å kvällen umgicks jag med min kära kusin å hennes familj. Nedan ser ni gobiten Viktor, som är världens underbaraste. Han vet hur han ska flörta å få en på gott humör :-)


Senare på kvällen blev det en tur till city för go mat å trevligt sällskap.

Idag kommer mina paranteser, vilket ska bli kul! De fick byta NY mot Sthlm, sorry mammi å daddi! Men de ska nog få de trevligt här oxå. NY finns ju kvar å vi får helt enkelt ta de en annan gång. Vi har inte direkt planerat något speciellt. Men de blir väl shopping, go mat å bio kanske. Som sagt jag ska ju kurera mig, så vi får väl se vad jag pallar me.

Igår ringde de om en reklamfilm till, för hemtex, som de ev. vill att jag ska vara med på när jag kommer hem från Thailand :-) Jag citerar; Frida, du är ju som en kameleont som kan vara med lite över allt, så...Ha, ha....Ja, de ä jag kanske. Kul i alla fall att de nu börjar ringa utan att jag behöver söka. Me like!

Nähä...åter till soffan å bara softa lite innan mor å far kommer. Vädret är tyvärr mindre roligt här ida, regn å rusk, men perfekt soft väder! :-)

See u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar