måndag 3 maj 2010

Måndag...

....vilket innebär en ny vecka å massor av nya möjligheter här i NY! :-) Fattar inte att jag redan har varit här i en vecka, tiden går sååå fort. Gäller verkligen å ta tillvara på alla möjligheter jag får här nu.

Idag har jag varit "hundledig" då John har varit ledig från jobbet. Jag passade därför på att efter en morgonpromenad o Yoga på det, bege mig in till stan. Det blev ett besök i ....


...bland annat. De ä sååå nice å bara strosa omkring här. Cykelkillarna är envisa å frågar hela tiden, men no no ;-)

Vädret har verkligen varit omväxlande de senaste dagarna. Igår var det 35 grader å jag höll bokstavligen på att avlida pga av värmen, helt sjukt. Svettades bara jag tog ett steg. Natten till idag blev de åska å regn å idag har det mestadels varit mulet, med lite inslag av regn, dock bara 28 grader ;-)

Nå väl inne stan så blev det en del shopping, såklart. Gick även i de fina kvarteren å då önskade jag allt att jag hade lite mer pengar på kontot. Mmmm, kanske en vacker dag ;-) Helt plöstligt så uppstod det en hysteri å massa av folk å jag kunde inte fatta varför, förräns jag gick fram å såg de här....


....såklart. Ngn förhandsvisning. De blir väl till å gå å kolla på den.

Imorgon är det dax för min första casting, tjoho!! Så håll tummarna, mer om de får ni imorgon.
Hej hopp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar