måndag 17 maj 2010

Weeeeeiiiiiiiii....

......gissa vad?! Jag ska göra mitt första jobb här i NY!!! Tjoho....jag är så häääär glaaad just nu;


De ringde i förmiddags å nu är de snabba ryck. Taxin hämtar mig om en timme å då ska väskan va packad. Jag kommer att vara borta till tors, ev. fre nu, så hinner jag inte skriva här så vet ni varför. Det kommer att bli långa dagar, ska bli såååå roligt!! Jag kom ärligt talat inte exakt ihåg var vi ska fota, så jag få be återkomma me det. Jolie frå agenturen ringde å va tokstressad, så hon sa de bara snabbt. Men som sagt jag återkommer me detta å givetvis en hög med bilder från dessa dagar.
Ida har de därför varit full rulle, följt av en gårdag som va slapp å slö, i solen. Gottepåse, precis vad jag behövde efter en tokrolig natt på lite varierande krogar :-)
Nej, jag ä ledsen. Måste rusa nu, men vi hörs snart igen.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar