fredag 30 april 2010

Aj, aj, aj....

.....mina fötter, shit pomfrit. Jag har precis kommit hem från en lång utekväll i storstaden å efter en hel del dansande och gående i högklackat så känns det i både ben å fötter. Men jag ska inte klaga, vill man vara fin så...

Nedan ser ni stället jag varit på, detta är terassen. Syns kanske inte så bra, men ett sjukt bra ställe. 2 vån med olika slags musik å riktigt nice stylat. Det skulle ju vara ett swedish Valborg Party, men jag må säga att det var inte så många svenskar där.

Jag stötte däremot på denna trevliga kille, som visade sig vare en fotograf å helt plösligt så hade jag en kontakt till i branchen. Weeeiiii.
NYC, by night. Å för er som inte varit här så är nedan en bild på time square.

Det har blivit riktigt varmt här i NY. Så idag har jag bättrat på solbrännan, vilket känns skönt. Helt otroligt va lite sol kan göra, känner mej så mkt fräschare å piggare.
Nej, nu måste jag verkligen sova, kl är snart 03.00 å jag är såååå trött.
God natt eller ska jag skriva god morgon! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar