fredag 7 maj 2010

Idag har det varit en fullspäckad dag...

.....med massor av roliga inslag.
Jag började min morgon med en promenad med Keeper, as usual. Efter det, frukost å en timme senare va de dax för en joggingtur in the forest å lite styrketräning på de. Lunch å sen dax för nästa walk med Keeper. Snabbt hem å vända å sedan begav jag mig till stan för en casting å sen mötte jag upp Michael och Helena för lite photoshooting. Å vilka bilder vi har tagit ida, sååå nice! Nedan ser ni central park, vilket var onsdagens bakgrund.
Idag hade vi det här, brooklyn bridge, helt ok. Eller vad säger ni? ;-) Å nu så kan vi även säga att vi har gått på och över denna fantastiska bro. Gottepåse!

Efter en hel del plåtande så va de dax för lite käk å vi avslutade därför kvällen med pizza, yumie! I brooklyn, såklart.

Imorgon ä de time for party :-) Blir nog samma ställe som förra helgen, eller så blir det något nytt. Jag ska i alla fall möta upp några svenskar innan å så får vi helt enkelt se vart vi hamnar. Mer om de tomorrow....nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar