torsdag 17 juni 2010

Sorry mina vänner...

....att jag inte skrivit tidigare, men det går verkligen i hundra nu! Hinner knappt med själv.
Jaha, vad har hänt sen sist jag skrev.

Jo, jag åkte ju upp hit, till Sthlm igår å gick direkt då på en casting för ett tyskt bolag. Sååå roligt. Jag provfilmade alltså på tyska å då ska jag tillägga att jag inte har läst ett enda ord tyska. Men det va så få meningar, så det gick faktiskt förvånadsvärt bra :-) Så de håller vi tummarna för.

Idag har det varit en lång dag. Började morgonen med en promenix för att sedan bege mig till mitt första jobb för dagen. Detta för ett företag som gör glasögon, som är ngt speciella. Dvs glasögon som registrerar allt du tittar på. He, he...nedan ser ni en bild å ni får själva avgöra ;-)


Efter 2 timmars fotande å en nöjd kund, så blev det till att kasta i sig lite lunch för att sedan bege mig ut till Mälarhöjden, där det va dax för nästa uppdrag. Reklamfilmsinspelning för Hemtex. Här spelade jag en kvinna, som stod å drack kaffe å tittade ut genom fönstret samtidigt som det regnade ner tyg, som då klart var från hemtex. Lite roligt faktiskt. Det va ganska trixigt att få tyget till att falla som de ville. Filmen kommer ut i aug, så håll utkik. Nedan ser ni delar av teamet å en av de sötaste hundarna jag sett, en kopia av båtsman. Sååååå söt!




Jag avslutade kvällen med ett Yoga pass precis vid vattnet, som va en perfekt avslutning på denna fantastiska dag. Det är sommarvärme i storstaden å jag njuter verkligen!
Imorgon blir det soft, en runda på stan å sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.
Nu, sova...eller snart i alla fall. Sååå trött!
See u!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar