söndag 6 juni 2010

Jaha...

....da har halva teamet akt hem till Sverige. Lite sorgligt, med tanke pa hur narma vi har kommit varandra de har dagarna. Men de fylldes pa en hel dros ida sa nu a de dax a lara kanna nagra nya :-) Dock inte sa manga svenska, da produktionsbolaget for filmen ar fran Danmark. A jag har sa svart att fatta danska, sa de lar val bli till att snacka engelska me dom ;-)

Om ni undrar varfor jag fortfarande skriver svengelska, sa a de helt enkelt for att min dator inte funkar har. Natet a sa segt a den vill bli uppkopplad ibland, vilket bara a struligt. Jag onskade jag kunde fa visa er lite bilder, som jag tagit, men oteknisk som jag ar sa har jag inte kunnat ladda in dem till dessa datorer som jag sitter pa nu. Hmmm....ska se om jag kan gora det ida eller fa ngn till att hjalpa mig. Har ida hela dagen ledig namligen.

Vi har verkligen haft tur med vadret denna vecka a enligt teamet fatt till alla bilder som de ville ha, kul! Vi fick se lite smakprov igar a de sag verkligen super ut! Ska bli annu roligare a sen dem nar de kommer i media till hosten. Idag a vadret dock inge roligt, knappt ngn sol, sa jag vet inte riktigt vad jag ska hitta pa ida. Min plan va ju a sola ;-) Snart lunchdax, men gar kanske en runda in till byn senare, om de inte spricker upp forstas. Vadret andras ju ganska snabbt har. Jag har forstatt att vadret hemma ar super, vilket jag ser i fram emot att koma hem till.

Jeeeesus, nu helt pltsligt sa invaderades hela cafet har av chinatown, hur manga som helst, a de chattra...nej, jag flyr. Vi hors snart igen.

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar