måndag 28 juni 2010

Gissa vad jag är....

....ja, ni gissade rätt :-) Åkte imorse upp till Sthlm, då de ringde om en callback igår för jobbet jag castade för förra veckan, Danino youghurt. Det kändes bra å nu håller jag tummarna för att jag får stanna här hela veckan, å därmed spela in på torsdag. Återstå å se imorgon.

Helgen har varit såååååååå rolig! Tanken va att vila upp sig lite, men de har varit fullt ös, med sena nätter. Helt klart värt det, för jag har som sagt haft så kul! Både på midsommar i Karlshamn å på Hanölåda beachbar i lördags. Tack för alla fina kommentarer!!! De är en obeskrivlig glädje att så många läsar min blogg å följer min vardag. Superkul! Ni får gärna kommenterar här oxå ;-)

Det blev en tidig morgon för min del å därför ska jag säga god natt nu. Ny dag imorgon å nya möjligheter. Carpe Diem!

Kramilikram

ps. En uppdatering kommer såklart imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar