söndag 20 juni 2010

Är precis hemkommen...

....från en inspelning ute på Lidingö för ett norskt bolag, liknande elgiganten. Lite kul faktiskt, för vi filmade med Pamela Andersson. Ja, hon från Baywatch. Scenen hon va med i gick ut på att hon vann en oscar, å vi va ju då förstås gäster på denna gala. En snabb shoot, som va över på 10 min å vips där försvann hon. Vi fick tyvärr inte fota, så jag kan inte bjuda på ngn bild, men ni vet ju hur hon ser ut. Lika söt i verkligheten må jag säga, mkt vacker kvinna å smal! Guuuud ja, å stora bröst såklart ;-)

Jaha, vad har mer hänt i helgen då. Igår vad de ju ett stort bröllop som ni alla vet å inte kan ha missat antar jag. Å de va såååå kul å va på plats å se detta live. Ett minne för livet verkligen. Har inte riktigt fattat hur stort detta var, förräns typ igår. Hela stan va i ett glädjerus. Jag spenderade kvällen i kungsträdgården där det va bra ös!
Imorgon blir det till att förhoppningsvis söka lite fler jobb å springa på casting. Vi får se vad som dyker upp. Jag får helt enkelt återkomma om det.

Jag avslutar dagens inlägg med en bild på mig och Cecilia, som jag har bott hos i helgen. Bilden är tagen från Thaliand, där jag lärde känna denna underbara människa. Tack vännen för att jag får bo hos dig, sååå snällt!

Vi hörs snart igen!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar