måndag 7 juni 2010

Idag har de an sa lange varit ganska lugnt...

.....i jobbvag a enbart fitiing, dvs provning av klader. Nedan ser ni delar av filmteamet i ett av de sjukaste a finaste hotellrum jag nagonsin skadat. Saaa lyxigt. Det ar tom en egen dorr in till duschen fran stranden :-) Mitt rum ar oxa fint, men kanske inte lika lyxigt. Fick en surprise igar nar jag kom hem, som ni ser pa bilden. De hade vikt sma elefanter av handdukarna :-)
Har ser ni trappan upp till baren pa taket. Som ni kanske har forstatt sa a det ett riktigt nice hotell jag bor pa, viket jag varmt rekommenderar!

Tog en svang i by igar iom att de va lite trakigt vader. Passade da pa a ta en bilden pa huvudgatan, dar alla affarer ar. A utan att overdriva sa gar man genom detta pa typ 5 min, vilket innebar att de inte a mkt a se.

Idag a det daremot fint vader, men saaaa varmt. Sakert narmre 40 a jag orkar knappt vara ute. Jag har ju battrat pa brannan en hel del denna vecka, viket innebar att jag o Micke som jag ska spela ihop me ar tokbruna jamfort me de andra, sa vi behover ju inte sola sa mkt mer. A de vill ju inte att vi ska blir for bruna heller, sa jag far halla mig borta fran solen, men ska nog lagga mig en kvart nu a bara slumra till lite. Saaaa skont efter att precis atit lunch.
Imorgon a de dax for filmdag nr 1, men troligtvis inte for mig, da det a planerat till pa torsdag. Men iom att vadret a osakert sa galler det att va pa sin vakt hela tiden i fall vi ska va me. De galler att ta tillvara pa dessa sista dagar nu, for snart aker vi hem.

Naha, dax a slumra lite...vi hors imorgon igen!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar