lördag 5 juni 2010

Lordag eftermiddag....

.....a gud va tiden gar fort har. Ja, jag vet, jag har fortfarande inte fixat min dator, men jag hinner inte sitta med den. Sa ni far helt enkelt sta ut med lite svengelska ;-)

Idag vaknade jag till varsta amazonregnfallet, vilket betydde att vi fick skjuta upp morgonens planerade platning ngt, men de gjorde inget for ratt som de va sa va den dar, solen alltsa. Efter regn kommer solsken ;-) Dagens platning for mig har idag varit lite speciell ma jag sage, kanske inte de jag gor varje dag. Dvs kysser en gift man som har 3 barn...he, he..men de gick bra eller vad nu jag ska saga ;-) Bra ovning infor vad som komma skall, nasta vecka...;-) Vi gjorde aven lite fler badbilder. Igar va vi ute med en bat a da va de hela familjen som va me, som akte pa utflykt. Tokvarmt, a jag kande lite av sjosjukan saklart, men annars gick de bra. Sa latt att slarva med drickandet i denna varmen, de a runt en 35 grader.

Jag och Gabriella, en av reklambyrans medarbetare, tog en drink vid stranden igar kvall a fick njuta av Thailandska eldslukare. Saaa duktiga a bra musik spelade de oxa. Lite sa att de borjade rycka i benen. Fredrik, bror min, de spelade din favvis, blow my wistle...eller hur de nu stavas...kom ju saklart att tanka pa dej da. Hoppas allt a bra hemma a att ni hade en superduperbra konsert.

Snart aker de flesta av teamet hem, namligen pa mandag. Lite sorgligt. Blir ju att vi kommer varandra nara har a alla a verkligen goa manniskor, pa olika satt. Jag, Micke a hans tva barn kommer stanna kvar for reklamfilmen. Men det kommer sen att komma ca 30 personer till fran olika hall for de tre olika filmerna som ska spelas in.

Naha, nu dax for min strandpromenad, sen ska jag ta en massage pa stranden. Ikvall blir det middag me ganget as usual a sen kanske en runda in till byn. Ha en trevlig lordag!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar