onsdag 9 juni 2010

Igar va de fullt os...

...vi akte fran hotellet halv atta till en resort lite langre bort for att filma hela dagen. Mkt vantan i mellan scenerna, a iom att vadret a sa osakert o vaxlande sa andras schemat hela tiden. Min scen, som va tankt blev tyvarr inte av. Det va nara, da vi vid solnmedgangen tankte kora den, men i sista sekund sa andrade Martin regissoren sig a sa att vi far ta den idag istallet. Men just nu tokregnar det ute, sa vi far val se nar de blir av :-) Men jag fick va med anda, i the big scen, som statist. Liggandes vid poolen, ata frukost osv. Saaaa jobbigt, eller inte..he, he ;-)

Jag a sa impad av de Thailandska filmteamet, som a sa sjukt snabba a effektiva. Inte riktigt vad vi a vana vid annars, om Thailandare alltsa. Det gar i 100 hela tiden a de springer verkligen mellan tagningarna, a da i 35 graders varme. Likasa produktionsteamet ar saa duktiga. De a kul a se hur en sadan har apparat funkar.
Nedan ser ni en behind the scens bild. Natet var off igar sa jag kunde inte skriva. Det a val lite typiskt Thailand, man ska val ha tur om de funkar overhuvudtaget ;-)

I tisdags va de ju soft som sagt. Innan Dan, fotografen akte hem, sa passade vi pa att ta nagra bilder nere vid stranden till en stor internationell restidning, vilket jag hoppas att de kommer att gilla. Tydligen ngn kontakt han har dar, sa de hade varit kul om de gar i las. Vi far val se. Kan tyvarr inte avsloja mer an sa, da de ar sa hemlighetsfulla.

Naha, nu a de mote a info om vad som hander ida. Tror iofs inte vi kan gora varan scen som sagt, men vi far val se vad de sager.

See you!
Bjuder pa en go bild pa mig, den har kanslan a saaa skon :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar