torsdag 24 juni 2010

Jaha, då har jag landat....

...i härliga Hällevik, efter att suttit på ett old, old tåg från Sthlm. De va såååå varmt, men men....jag ska inte klaga nu när värmen kommit :-) Jag slapp sista biten, då mina snälla päron kom å hämtade mig i Hässleholm. Hem å packa upp för att sedan ta mig an den stora pappershögen, som jag har smått ignorerat den sista tiden. Måste verkligen tag tag i den nu, ska bara...he, he...

Castingen igår gick super, uppenbarligen, för de ringde idag för en callback. Tyvärr lite för sent, då jag satt på tåget hem å kände inte direkt för att hoppa av mitt i Sverige någonstans, å trots detta att jag meddelat dem att de var tvungen att ringa innan kl 11. Ja, ja...det är så det funkar i denna branchen. Är jag tillräckligt intressant så hör de av sig i helgen eller på måndag igen. Så vi håller tummarna för det!

Efter castingen igår så stack jag o Cecilia till reklambyrån vi jobbade med i Thailand för att se resultatet, både i foto å filmväg. Det va roligt å se å såg jättebra ut. He, he....höll iofs på att dö när jag såg filmen som jag är huvudperson i. Shitpomfrit alltså, här snacka vi passion on the beach. Ja, ni får själva avgöra när allt kommer ut i aug :-)

Jag fick oxå igår lite bilder från den senaste cappuciniplåtning, vilket ni ser några av nedan. Jag tycker helt klart att dessa är de bästa bilder jag tagit me dem. Kul! De kommer såklart ut i butikerna till hösten.


Imorgon är det midsommar å det känns skönt att vara på hemmaplan, solen skiner å allt är verkligen toppen!
Med de orden tar jag helg å kommer åter måndag. Får ser hur nästa vecka ser ut, förhoppningsvis en sväng till Sthlm igen. Om inte, så blir det att komma ifatt lite här hemma. Ska även besöka Serny, www.serny.se, för att boka upp lifestyleplåtningar i sommar. Behöver lite nya bilder i de stuket. Å sen måste jag klippa mig, å just de, ska på måndag ha en kund för MotiveActive...ja...de finns å göra ;-)
Ha nu en fantastisk midommar!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar