torsdag 10 juni 2010

Precis som jag trodde...

....sa blev de ingen filmning for mig idag, da det har varit muligt hela dagen. Vi haller tummarna for sol imorgon istallet! Men filmteamet har kunnat gjora delar av filmen idag, som ni ser nedan. Bamseklubben, med barnen, a gissa om de blev overlyckliga nar bamse kom. Saaa sota :-)

Jaha, vad har jag hittat pa ida da. Inte sa mkt faktiskt. Tog en lang loprunda i de fina gymet, som ni ser nedan. Helt ok, eller vad tycker ni? Av ngn konstig anledning sa ar de sa mkt lattare a springa har ;-)Jag har aven fatt en behandling av min motspelare Micke som ar naprapat. Lite knak overallt a nu kanner jag mig som en ny manniska! Shit va de kan gora under. Sa en rek. till er alla, om ni har ont nagonstans a vill bli hjalpta sa ar det Micke Jansch ni ska ga till. Superduktig!

Ska aven som en extra krydda pa detta, ta en massage ikvall. He, he...kom just pa att jag a ngt bortskamd har. Blir snart att aka hem till verkligheten ;-) Bara tva dagar kvar nu. Kanns lite trist, men samtidigt skont att komma hem till er dar hemma, som jag saknar! Aven om det har varit mkt jobb har, sa kanner jag anda, framforallt denna sista veckan, att jag kommit ner i varv oxa a fatt lite forsemester. Saaa skont.

Nu kallar middagen, fa se vad de har for gatt a erbjuda ida.
Vill passa pa a onska alla en trevlig kvall!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar