tisdag 1 juni 2010

Jaha, da har jag kommit till paradiset...

...helt sjukt!! Shit vilket fint place. Jag skulle vilja visa er bilderna jag tagit, men natet strular har ida sa jag kan inte anvanda min egen dator, men jag hoppas kunna gora det senare. Salange kan ni ga in a kika har: http://www.kosamet.net/. Det ar dar jag befinner mig just nu! Jag kan knappt tro att de a sant, att jag a har a att jag far betalt for de dessutom :-)

Vi kom igar natt er tid a morgon min tid. Jag ar alltsa fem timmar fore er nu. Min kropp ar ngt forvirrad, med tanke pa att jag var sex timmar efter svensk tid innan. Men, men...jag mar bra. Forkylningn har dessutom lagt sig, sa nu ska de platas!! Vadret ar tyvarr lite ovisst har sa vi passade pa att plata av en bild redan igar da solen va framme. Ngt jetlaggade, men det gick bra :-) A fler blir det ida, forhoppningsvis, lite molningt nu, men det blir nog sol snart. Om inte sa far vi vanta ut den helt enkelt. Hoppla, maste kila. Hoppas som sagt kunna lagga upp bilderna senare a ger er mer info om vad som hander har. For er som har missat det sa ar det alltsa for Fritidsresor jag ar har gor jobb for. Fantastiskt team!

Hors snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar