tisdag 22 juni 2010

Solen har verkligen stekt på oss här...

...i storstaden ida! :-) Såååå skönt. Men jag har förstått att det är fint väder hemma i Sölvesborg också. Jag håller verkligen tummarna för att det blir sol på midsommar, hade varit skönt för en gång skull. Men, men...inte mkt jag kan göra åt de. Kul kommer det oavsett blir. Jag ska fira i Karlshamn med en av mina bästa vänner, Maggan å hennes sambo med gäng. Så med andra ord så beger jag mig hemåt på torsdag härifrån.
Men först är det dax för en casting, imorgon, för en reklamfilm för en youghurt. Åter igen så ska jag spela en mamma, vilket jag uppenbarligen kan, så håll tummarna! Det märks att det är uppgång i branchen nu, då det verkligen är högtryck, å de gillar vi :-)

Idag har jag verkligen haft en ro om mig dag. Började morgonen med ett löppass, följt av styrka. Sen så har jag varit lite barnvakt åt min favorit Viktor, som ni ser på bild. Sen efter det så va de dax för thaimassage. Blev ju bortskämd i Thailand å kände att det va läge igen. Passade även på medans jag är här uppe, då tillgängligheten är betydligt större än hemma. Så nu är jag sådär lagom mör och go i kroppen. Skönt!

Nähä...blir nog en tidig kväll för mig ida. Vaknade tididgt imorse, vilket jag får sota för nu.

See u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar