måndag 14 juni 2010

Jaha....

.....då va jag i härliga Hällevik å nu mina kära vänner får ni nöjet att läsa svenska igen ;-) Shit vad man vänjer sig fort, jag ä redan inne i klimatet å allt här. Känner mig faktiskt förvånadsvärt pigg, men det sägs att det är lättare när man resor hemåt. Va iofs duktigt seg å trötter igår, men sov länge inatt å känner som sagt att jag redan är på banan. Å tur ä väl det, för det dröjde inte många timmar tills de ringde från Acne film i Sthlm. Så nu blir det till att packa om väskan å åka dit imorgon eller på onsdag. Reklamfilmsinspelning, för hemtex, är det som står på tur. Weeiii! Ska också passa på å springa på lite fler castings, som jag sökt förra veckan och idag. Det är ju fullt ös i Sthlm nu, förstod jag idag efter att tittat på nyheterna, så de kan vi ju inte missa ;-)

Så nu blir de till att försöka få undan lite pappersarbete innan jag sticker igen. Ska även ha en kund för MotiveActive imorgon, vilket jag ser i fram emot. Kul med lite hälsojobb oxå!

Jag va ute å sprang en runda i förmiddags å drömde mig bort. Hällevik ä sååååå fint så här års. Kanske inte lika fint som Thailand, men de ä inte långt ifrån. Jag märker att jag efter att de senaste 2 månaderna varit på resande fot, uppskattar allt här hemma betydligt mer. Lätt att bli hemmablind och ta saker och ting för givet. Så till er alla som läser min blogg, njut av livet å ta tillvara på varenda sekund! Gör det du vill göra å inte de andra säger du skall göra. Se möjligheter istället för hinder å tänk positivt! Va glad och le! Du lever bara en gång, tänk på de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar