söndag 1 augusti 2010

Söndag...

...är lika med vilodag å ja, de ä precis vad jag har gjort idag...vilat, inte ens gått utanför dörrarna idag. Men dagen är ju inte slut än...;-) Nej, men de ä viktigt att ta tillvara på sådana dagar som denna, att lägga alla måsten åt sidan å bara va...

Gårdagen ägnade jag åt mina föräldrar, som kom hem från en veckas semester på motorcykel. Övveraskade dem med lite mat å ett nystädat hus. Känns som att det bara är en bråkdel för vad de har gjort för mig, men jag försöker å ta igen när jag kan...Love u mammi å daddi, ni ä bäst!!

Imorgon är det måndag, ny vecka å nya möjligheter. Troligtvis en fotning måndag eller tisdag blir det å sen på onsdag åker jag på den årliga roadtripen med tjejerna. Weeeiii, va kul vi ska ha. Men...nu sticker solen fram, så jag ska faktiskt tag mig ut på en promenix...Mmmm, sugen på glass, så det blir nog de oxå...ska höra om päronen vill me....vi hörs snart igen...återkommer såklart med en uppdatering av vad veckan har att erbjuda...

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar