lördag 7 augusti 2010

Åter i härliga Hällevik...

....å konstaterar att det har varit en grym vecka. Oj, oj, oj...känns som att jag har skrattat mer eller mindre oavbrutet sen vi åkte i onsdags...ja, ni har säkert förstått...vi har haft de super! Avslutade vår trip i Helsingör/Helsingborg, där vi bokstavligen slog klackarna i taket...;-)

Besökte ett så kult matställe, Ebbas Fik, som ni ser bild från nedan. Snacka om att köra alla femtiotalstuket rakt av :-) Ett tips!


Tack Jempa, Maggie å Tinis för en fantastisk vecka, som kommer att gå till historien... Även ett stort tack till Renee för lån av lägenhet i Hbg, de va niiiiiice å guld värt..!
Det var något trötta å sega tjejer som droppade av en efter en idag å jag har väl hämtat mig något nu, men ska strax ta igen lite till...Hanöhus spelar för hela byn idag...bokstavligen...så jag ska vänta ut dunka dunkat...å kommer förmodligen somna ovaggat sen..:-)
Imorgon ä de vilodag...söndag...å jag ska ta tillvara på denna.... Nästa vecka blir det fullt ös igen...å...det ligger i luften...de ä något stort på gång...ha, ha...åker till Sthlm på tisdag..å jag ser ifram emot denna dag...ska bli så kul...!!:-)
Fortsättning följer...nattinatti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar