söndag 22 augusti 2010

Shit pomfrit vilken....

.....najs helg jag har haft här i storstaden. Jag har sagt det förut å jag säger det igen. I love this city....!

Har just nu en sååå skön känsla i min kropp, efter att tränat Yoga med en usikt över Sthlms skärgård, å ja...de skojar man, i detta fallet jag, inte bort...mmm...bra asvlutning på denna dag som jag delvis ha spenderat på Fotografiska, med en god vän...tack gumman för en såå rolig dag...å gårdag! Har du inte varit där...på fotografiska alltså...tips! Ni kan läsa mer här...http://fotografiska.eu/. Helt klart värt ett besök. Näst på tur är Fashion genom tiderna...å jepp, I will be there....Å Sandra..tack till dej, för tipset...! :-)

Imorgon ä de dax för filminspelning, å det sker i Hammarby sjöstad...återkommer med en uppdatering därifrån imorgon...med förhopningsvis lite bilder....Just nu får Hammarby sjöstad mig att tänka på en speciell sak å drömma mig bort lite...bahhh...weeeeiii....:-))

Mmmm....säger god natt där...å önskar alla en trevlig kväll å en härlig måndag, start på en ny vecka, med nya möjligheter å nya utmaningar!
PoK

Förresten...höll på å glömma....Fritidsresor har nu kört igång sin kampanj, å jepp...jag syns lite övrerallt där...å snart så kommer följande rulla on television...tänkte Ni kunde få en snikpik redan nu...
http://www.fritidsresor.se/film/?view=1&media=e5S93sGWmwL3rg_RhgwgOg

Tjihi...en helt vanlig dag på jobbet...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar