måndag 30 augusti 2010

Jag avslutade sist...

....med att skriva att jag skulle maxuttnyttja....å det ä precis vad jag har gjort i helgen....jeesus....weeiii...sååå nice. Efter fredagens löprunda å lunch med Maggie, så begav jag mig till Kristianstad för en del måsten som skulle inhandlas. Passade då på å kolla in höstmodet, blev ngt inköp oxå såklart :-) Ännu bättre blev det då jag i lördags packande upp alla mina höst/vinterkläder å upptäckte då att jag helt plötsligt fick en ny garderob :-) Inte klokt vad jag glömmer fort...så nu är det inte mkt som behöver inhandlas för att jag ska klara av hösten/vintern....eller jo...lite....he, he...är ju ett nöje, så en del lär det väl bli ändå ;-)

Det som rensades såldes sen igår på loppis, i Ronneby....å shitpomfrit vilken rolig upplevelse. Nedan ser ni me and moa in action...
De blev en hel del sålt...å vi hade tur med vädret...strålande sol hela dagen..så vi passade på å även njuta av den. Samtidigt så passade jag oxå på å umgås med två av min favoriter som oxå va där...Maggie å Jenny...maxuttnyttja va det...he, he...å inte nog me de...när jag kom hem så blir det en promenix med en ytterligare favorit...Martina...så...Tack brudar å motter, för en rolig söndag..!

Jaha...måndag, ny vecka...nya möjligheter...å ida ä det mkt tid framför datorn...ligger lite efter i mitt pappersarbete. Sen får vi se vad veckan har att erbjuda...inte utsakad ännu...så jag får helt enkelt återkomma me det....åter till work...bye bye so long...

1 kommentar:

  1. När du står på loppis med alla dina fina kläder så hör du av dig, förstått! Då måste man ju komma o handla ;-)

    SvaraRadera