onsdag 28 juli 2010

Lugnet...

...heter mina pärons hus å jag må säga att jag är lugnet själv efter dessa tre dagar i Hällevik, som jag faktiskt mestadels har haft för mig själv...å ja, jag har njutit av det, behöver vara för mig själv ibland, för att fundera, reflektera, konstatera, uppdatera...mmm, nyttigt... Satt nyss å kika på lite bilder å fann denna, som va längesen jag tog, men så passande till hur jag känner mig nu. Tillfreds helt enkelt...

Men imorn ä de slut på lugnet, då det som sagt ä dax för jobb i Malmö. Å för att uppdaterar er så är det för en produkt som heter InStyler, dvs en plattång/locktång i ett. Lite roligt att när jag imorse slog på tv, så va det program om denna. När reklamfilmen kommer ut vet jag inte riktigt, men ni får hålla utkik å ja, jag kommer att uppdaterar er där oxå. He, he...måste bara berätta...de ringde för en stund sen å bad mig fixa min naglar...typ fransk manikyr...ja bara..ok, men mina naglar ser faktiskt helt ok ut...ja, men du kan väl gå å göra det å spara kvitto etc...mmm, var då?? Jag är i Hällevik, inte i Hollywood...ska väl tilläggas här att kunden är från LA...he, he..där fick ni en liten inblick, det är så den här världen funkar...allt i sista sekund...å vet ni va...jag gillar det...för det mesta...utmaningar nästan varje dag... ;-)

Sååå, jag får väl se till å finputsar mina naglar nu ;-)...Men vi hörs på fredag igen...Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar