söndag 15 augusti 2010

Oj, oj, oj...

...vad dagarna har sprungit iväg denna veckan. Sorry att jag gjort ett längre uppehåll från skrivandet, men det har varit fullt upp, minst sagt. En massa förberedelser inför vad som komma skall som sagt, likaså rensat en hel del på hemmaplan....

Blev glatt överraskad i fredags, då Stockholmsgruppen hörde av sig om ett uppdrag, så förhoppningsvis blir det de. Profilkläder tydligen... kul! Skönt att jag, trots mängden av modeller där, kan få en förfrågan. Mer sånt...:-)

Helgen har jag spenderat både i Hällevik och i Karlskrona, där det har varit festivaler på både hållen. Trevligt, trevligt...men nu är det väl slut på festivaler antar jag...men, men...sommar är inte riktigt slut än om jag får bestämma. Ska verkligen försöka maxuttnyttja de dagar som är kvar av sommarn...snart är hösten där...å vet ni vad, det är fortfarande varmt i vattnet. Tips! ;-)

Idag har jag mer eller mindre suttit framför datorn och svarat på en hel drös med frågor, dvs en djupintervju om mig. Jaha...varför det....he, he..jodå så att....fortfarande hemlighetsfull där...tyvärr :-)

Imorgon är det fotodax, å de med Serny. Vi kör en spontanfotografering, så inget direkt spikat om vad vi ska göra. Vi får helt enkelt se vad vi hittar på. Vi har alltid kul, så det ser jag ifram emot. Jag behöver, som ni kanske förstår lite nya bilder. Sedan så är det ju måndag imorgon, vilket innebär ny vecka och nya möjligheter...! :-) Farsgubben ska åka till Göteborg, så jag kommer ev. åka med honom dit för att fota där också. Eller så blir det kanske en sväng till storstaden igen. Hmmm....alltid lika spännande...tjihi...I love it...nu ä de filmdax...eller nått...i all fall soft...vi hörs snart igen...

PoK

Btw, Ni som vill kommentera mina inlägg kan nu göra det! Har ändrat mina inställningar där. Så KÖR...! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar