onsdag 11 augusti 2010

Jag sitter just nu på tåget...

.....påväg hem från Sthlm...aomen....varit där på en snabbvisit. Åkte upp igår för att idag återvända. Åååååå.....Stockholm i mitt hjärta säger jag....Det känns så rätt att snart flytta dit...på riktigt....:-) Har ju som ni vet den senaste tiden mer eller mindre bott där....men slippa de här pendlandet....skönt, gött...weeeiii!

Söndag va det vilodag som sagt, å de va väl tur det, för shitpomfrit....nu ä de fullt ös igen. Ny vecka å nya möjligheter å det har redan så här in i hälften av veckan verkligen hänt massor. Jaha....vad gjorde jag här uppe i Sthlm nu då...hmmm...får tyvärr mina vänner skriva fortsättning följer på den.....Oavsett så vill jag tacka de inblandade för gårdagens roligheter...ha, ha...vi hade så kul å va bra de blev...! Eller ja, har inte sett det än, men känslan va bra.

Agenturen i GBG ringde även igår om en ny cappuciniplåtning, om två veckor, kul! Antar att föregående plåtning är ute i butik nu eler snart...Flikar in en bild från den här...

Nu blir det hem å förbereda en massa....för att snart återvända till storstaden. Ska försöka uppdatera mina bilder oxå, likaså har jag fått en förfrågan om att vara coach åt en blivande modell, som jag tycker är så spännande å som jag gärna vill ta mej an...Får bli en fortsättning följer på den oxå...;-)

Norrköping...Norrköping nästa....å där säger jag hej hopp för ida...kommer snart åter...
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar