tisdag 3 augusti 2010

Hola...

...Sölvesborg, Sverige, Världen...Hoppas allt ä bra med er därute..?!

Jag mår som jag förtjänar...dvs superduper..;-) Å vilken härlig dag det har varit idag...som alla andra dagar.... Inte gjort så mkt dock, mer än de gamla vanliga...Tanken va ju att jag skulle fota, men det blev tyvärr inte så...får bli en annan dag...snart...

Var för övrigt igår, på tal om ngt helt annat...i Höör, av alla ställen på jorden. Köpte mig ett par MBT skor, som jag testade imorse. Å jeeesus...kändes i både vader, rygg å mage efter 10 min, så ett tips...Vill ni få bättre hållning å träna bålen samtidigt som ni går, då är de nästintill ett måste..;-) Å varför just i Höör...jo, de har en outlet butik, så de blir lite billigare...:-)

Idag ringde de från Sthlm, om en casting på torsdag, men då är jag ju i Ystad...Så jag har nu precis innan jag satte mig här, knåpat ihop en egen film som jag mailat. Håller tummarna för att den duger...Jobb om en vecka i sådant fall, i Sthlm såklart...:-)

Ha, ha...känner ni igen tjejen nedan. Hittade denna bilden på mina pärons dator idag. Nja...hade nog inte tankarna att bli modell här...men smilét finns där...

..å likheten oxå...eller vad tycker ni?
Denna är från Sernys senaste plåtning i Sandviken. Kanske lite mer vild här än ovan bild..;-)

Nu ska det packas inför roadtrip...Shit pomfrit va kul vi ska ha...eller hur girls?! :-) Å som vanligt...I´l be back med en uppdatering å givetvis bilder...Tjoho...Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar