tisdag 24 augusti 2010

Landat i sängen....

.....på hotellet i Borås, å ja...jag är ngt trötter...lång dag..ida oxå...;-) Har precis kommit ner i varv med lite Yoga, denna gången med lite annorlunda utsikt....en tavla å en hotellvägg, ha, ha...men det gick bra de me ;-)

Jag har ju ida som ni vet varit i Sala å plåtat för ett profilklädesbolag, som heter Trinity, å här ser ni deras Van, som vi fick ären å åka i :-)
Ovan är en behind från när Lars, min kollega från Stockholmsgruppen blir plåtad. Vi hade lite otur med vädret, då det mestadels har regnat. Så vi fick improvisera lite med miljöerna...men det blev kanoners...å alla var nöjda i slutändan, som ni ser nedan...;-) Tack för en rolig dag säger jag till gänget i Sala, kul!!

Imorgon är det dax å träffa Cappucini gänget, alltid lika roligt, å de ska bli kul å se vad som står på schemat då....men först....min skönhetssömn ;-) Så...God natt, sleep tight..kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar