onsdag 18 augusti 2010

Onsdag kväll....

.....å jag är sådär mör och go i kroppen efter en omtumlad dag på alla sätt å vis. Jodå så att....

Har ägnat gårdagen å även denna mestadels framför denna burk å jag börjar nu äntligen få lite ordning på torpet. Å jag tar inte åt mig äran, utan har fått hjälp...så jag vill därför ta tillfället i akt å tacka dej Patrik, för hjälpen...verkligen guld värt!!

Jaha...Stockholm next...å de ä najs... :-) Åker upp på fredag för lite förberedelse för vad som komma skall. Sedan blir det jobb måndag, tisdag i Sala å sen bär det av till Borås för jobb ons, tors. Så ja...nästa vecka är mer eller mindra bokad. Kul! :-) Men som alltid så kommer det en uppdatering här...så håll utkik....

Nu ska jag försöka å komma till ro å sova lite...en hel del å stå i imorn.
Vill avsluta dagens inlägg med en tacksamhet till mina päron och mina bröder. Tack för att Ni finns och för allt ni gjort/gör för mej, älskar Er mest!

Jag och min storebro Fredrik...visst ä vi söta..? ;-)
Mor och dotter...så passande bild på min känsla just nu...
Natti, natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar