måndag 23 augusti 2010

Puhhh...

.....nu är jag trötter. Varit en lååång dag idag, men en rolig å innehållsrik sådan. Vaknade tidigt imorse, å fick då en hel del datorarbete gjort. Därefter en snabb visit i stan innan jag begav mig ut till inspelningen. Var bara tvungen å ta nedan bild, som finns vid typ varje tunnelbanestation just nu...tjihi.... Varit sommarvärme här ida, sååå gött väder. Passade på å ta nedan bild, från...ja, just det...om jag får drömma mej bort...kanske där jag kommer att bo inom snart framtid...vill...hoppas...tror...varför inte...mmm...Hammarby sjöstad :-)

Någon bild från dagens inspelning kan jag tyvärr inte bjuda på, då jag helt enkelt inte fick tummarna ur....sorry...va fullt upp...men kunden va denna;
http://www.cottonelle.com/ å miljön blev därför, såklart...ett badrum ;-)
Nu ska jag slänga i mig lite mat, innan de ä dax för soffan....vi ses å hörs i Sala..!
Kjamkjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar