fredag 27 augusti 2010

Åter i Sölvesborg....

.....å Hällevik, det ä fredag...solen skiner...å jag med den..! :-) Känner mig oförskämt pigg, trots en intensiv vecka...å det ska vi verkligen maxuttnyttja...;-)

Jaha, Borås har som sagt varit staden de senaste två dagarna å nedan ser ni en bild från studion där jag har tillbringat i princip all min vaken tid. Många uppsättningarna som skulle plåtas, i olika miljöer. Nedan ser ni Sussie, från Köpenhamn, som är i full gång med att plåta Gianini, som är dottermärket till Cappucini. Om Ni är mer nyfikna på Desam, som bolaget heter, så kan Ni kika på det här www.desam.se Jag säger tack till Daniella, Susanne å Sara med gäng för ett grymt bra jobb. Alltid lika roligt å jobba med Er!

Va bara tvungen å slänga in ovan bild, som är i skyltfönstrerna nu, för Jansen, som för övrigt är en klädkedja som säljer Cappucini nere i södra delen av landet.....typisk Frida bild...eller hur? ;-)

Nu blir det lite pappersarbete, en löprunda, sen lunch med min favorit å sen en runda till Kristianstad...ja, maxuttnyttja var det...så bye, bye...vi hörs snart igen...Kramkram

...å du...Ni...Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar