torsdag 2 september 2010

Redan torsdag....

.....å imorgon är det fredag...shitpomfrit vad dagarna går fort...
Denna vecka har jag fått massa gjort här på hemmaplan....mkt tid framför burken....men väl behövligt....

Var igår i Malmö på casting för en reklamfilm...som gick bra...var bara dit å visa upp sig...så får vi se hur det går...ett schampo, denna gång. Passade även då på å träffa mina goa vänner och modellkollegor från staden...Johan o Martin som ni ser nedan. Myyys...så roligt å ses grabbar...å snart ses vi mer...eller ja, i alla fall du Johan...beacause we are moving to Sthlm...tjohoo...shit va kul!!
Innan jag åkte hemåt, blev det en väl behövlig vaxning, på en salong som heter Chi. OMG säger jag...bästa vaxningen någonsin...en ny metod som enbart denna salongen har. Så en varm rekom. till alla Er som tänker eller vill ha en skonsam vaxning. Ta en kik på deras hemsida här http://www.salongchi.se/. Tack Martina för ett grymt bra jobb!

Stockholm next å jag har precis just i detta nu troligtvis fått tag i en lägenhet..hoppas...håll tummarna...blir nog till att åka upp nästa vecka i sådant fall...eller ja....det blir det oavsett då jag redan är bokad för en casting samt ett möte med ett hälsoföretag där i början av veckan...tjoho...mkt som händer nu...å de ä sååå roligt....

...å ovanpå det så ska jag nu sätta mig på cykeln ner till "Moa i lusthuset" för en lunch...ching, ching...jag lär skriva snart igen å uppdatera er på vad som händer...

...å ni...glöm inte bort å maxuttnyttja solen...såååå najs väder....kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar