tisdag 13 juli 2010

De går bra nu....

....å jag fick idag stanna upp å tänka till en extra gång om jag drömmer eller om det är verklighet. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna allt det här som går i min väg nu, men uppenbarligen något och det är jag såååå tacksam för! Efter att kommit ut från castingen idag som gick som på räls å som dessutom va rätt komisk, så hade de ringt från Malmö. Å gues what, I´m in! Så nu kommer ni få se mig i en ytterligare reklamfilm! :-) Litet bekymmer bara, som jag löste ganska snabbt iofs, finns ju bara lösningar för min del, inga hinder. Jag får åka hem tidigare från Sundsvall, vilket är lite trist, men samtidigt roligt då jag inte bara ha en sak som väntar där hemma ;-) Tio minuter senare ringer de om en ny reklamfilm, som jag ska gå på casting för imorgon. Sen som sagt är det dax för den callback som de ringde om förra veckan. Så tja...de va den semestern de, nu ä vi i full igång igen. Å vet ni va, I love it!!

Jag tog det tidiga flyget imorse å har därför ikväll bara segat å njutit här hos min kära kusin, som för övrigt inte är hemma. Så jag har haft lite ensamtid för en skull, vilket ibland är behövligt. Varmt ä de å som tur väl ä så har jag havet precis nedanför, som svalkar gott. Ja, va ska jag säga. Livet är helt underbart just nu!



1 kommentar:

  1. Underbart härlig bild på dej! Kul att det går så bra för dej tjejen! Kram Anna

    SvaraRadera