söndag 18 juli 2010

Lördag...

....blev söndag. Sorry! Dagarna springer iväg å jag hinner inte riktigt med känner jag. Hade iofs en hel dag på ett tåg igår, men hade tyvärr då problem med att ladda upp bilderna. Men nu så...

Fredagen i Sundsvall blev verkligen en höjdardag! Fulll aktivitet från morgon till kväll å vi hade tur med vädret. Sådär lagom varmt med både sol å lite moln. På eftermiddagen åkte vi ut till något som heter Lomtjärn, som ligger en liten bit utanför stan. Oj, oj...vilket place, sååå mysigt. Nedan ser ni truppen samlad framför den stora kåta, som bla fanns på plats.
Som ni kanske har förstått så va det en kamp mellan de olika lagen å nedan ser ni mamma å hennes storasyter i full aktivitet. Heja Moa!..kan avslöja att hon vann å hon va ju såklart i det bästa laget ;-)
Vidare här så va de dax för nästa lek, å vem vann där då...Jodå så att.. ;-)


Oj, oj, oj...som sagt en höjdardag som kommer att gå till historien å bättre avslutning än det här kan man ju bara inte få...

Det kändes lite vemodigt att sen igår lämna folket för att bege sig till Malmö. Men, men...de va helt klart värt att åka upp dne lilla tiden jag va där.
Väl framme i Malmö så va det en blixterstyling på mig å några knäpp med kameran som nu har skickats till USA för godkännande inför kommande reklamfilm för INstyler. Vi får väl se om de tycker jag ska ha håret så eller om det blir en förändring.
Jaha, vad händer i veckan....Inte så mkt är min plan, eller ja..i alla fall i början av veckan. Bara va å njuta av förhoppningsvis sol å bad.
Dax å inta soffläge, see u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar