lördag 24 juli 2010

Oj, oj, oj....

...känns som att jag fortfarande är hög av gårdagens konsert...... 31 000 å hela Ullevi gungande. Magiskt!!! Tack Maggie för att du tog med mig dit!! Ovan är vi på g in å nedan sitter vi å njuter av Good Charlotte samt Takida, som var förband å som oxå får ett bra betyg! Curly Sue va de rysningskänsla på...

Sen va de äntligen dax för stjärnan å entra scenen å jag säger det igen, shitpomfrit vilken show hon bjöd på! Tips...får ni chansen, så gå och se henne!!


Sista jag lämnade er så var det ju dax för en casting, och det gick bra. Fick ett tips på vägen som jag tog åt mig å med mig till nästa gång. Jag har en förmåga att vilja så mkt å därmed "överspela", vilket jag tydligen inte behöver...
Något trött å sleten, med tanke på den tidiga morgonen, begav jag mig till mitt andra hem å där jag fick träffa favorit nr 2, Viktor. Å ja ni ser ju nedan....Kan inget annat än att älska detta underbarn! Myyyyysssss!!

Nu är jag tillbaka i Härliga Hällevik å pustar ut. Har precis varit ute en sväng och sprungit, sååå skönt. VA?! Det spöregnar ju ute...ja, men ett tips för er som har tänkt motionera idag å som tvekar pga av vädret. Det ä värt det, perfekt temperatur å så får ni vätskepåfyllning på köpet..perfekt ju...aomen...inga hinder...bara möjligheter..:-)
Kvällen ägnar jag åt mig själv under en filt framför tv:n. Go känsla...
Imorgon kommer faster med kusin å familj på besök å besöker oss i lugnet, kul!
Trevlig kväll gott folk!
Kramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar