söndag 11 juli 2010

Söndag kväll...

.....å John Blund är nära, men först ska jag summera denna fantastiska vecka som jag har haft här på hemmaplan...Heeeeelt sjukt!

Sol å värme är ett faktum, vilket har resulterat i ett antal timmar på stranden och i vattnet. Jag älskar verkligen denna tiden å allt va det innebär. På något vis så känns allt så okomplicerat, vi fångar dagen å tar den som den kommer. Me like! Som jag skrev tidigare så har det varit Killebom å jag må säga att den dosen jag fick var en lyckad sådan. Trångt å varmt, ja de va bara förnamnet, men va fasen, de va de värt! Jag har haft så kul å vill här å nu passa på å tacka alla inblandade!

Förra veckans casting gick bra å i onsdags ringde de tillbaka för en callback som jag va på i lördags. Det blev en blixtvisit till Malmö för att "visa" sin förmåga igen å det gick bra. Regissören va från LA å det märktes tydligt då det verkligen va snabba puckar mellan tagningarna. Lite annorlunda än vad vi är vana vid här i Sverige. Men som sagt, en erfarenhet rikare å nu är de bara å hålla tummarna för det. Onsdags var tydligen min dag i jobbsammanhang för de ringde även om en callback för den casting jag gjorde i Sthlm innan jag for hem. Å en timme senare så ringde de om en ny casting. Så det blir för mig att åka upp till storstaden på tisdag, innan jag på onsdag beger mig till Sundsvall för släktträff.

Måndag imorgon, ny vecka, nya möjligheter å jag startar den med att jobba lite för MotiveActive. Sen blir det till att packa å förbereda för en vecka på bortaplan. Fortsättning följer...
Avslutar med några bilder från veckans festligheter. Håll tillgodo!

See u!
Å nej, jag har inte glömt bort NYC bilderna. De är för stora för att jag ska kunna lägga upp dem här, så jag måste fixa de först, sen så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar