fredag 2 juli 2010

Puuuh...

...jag är nyligen hemkommen från ett löppass på berget :-) Valet va ikväll eller imorgon bitti, med tanke på det varma vädret, å jag kände mig oförskämt pigg så varför inte. Dagen har jag annars spenderat i Malmö. Åkte tidigt imorse för att gå på en casting, för en reklamfilm om en ny hårprodukt, tydligen något för tv-shop. Det gick bra, va inte så svårt, så vi får la se om de hör av sig igen. Efter det så begav jag, å mina päron, vidare in till centrum å gjorde stan osäker resten av dagen. De blev en del shoppande å vi avslutade dagen med en tre rätters på Jensens, niiiiiice! Inte så konstigt att jag hade energi till att kuta lite nu ;-)
I torsdags besökte jag Serny, http://www.serny.se/, för att boka upp en plåtning, som blir av på tisdag. Jag behöver en uppdatering av lifestyle bilder, därför åker vi till Kristianstad för stadsbilder följt av Åhus med badbilder. Ska bli skoj, de va ett tag sen vi plåtade nu. Vi skulle behöva lite assistans, så är det någon som känner för att hänka på, så hojta till!

Nu blir det 3 veckors semester, mer eller mindre, å det ser jag i fram emot. Jag kom inte ihåg sist jag bara slängde mig i soffan å zappade på tv:n eller bara va. Det har varit fullt ös sen jag åkte till NYC. Sååååå roligt, helt klart den bästa tiden sen långt tillbaka, så jag klagar inte. Men det märks att min kropp behöver lite vila nu. Så därför ser jag i fram emot att vara på hemmaplan å bara vara. Blir klart lite pappersarbete/bokföring å förberedelser för en Sthlms flytt. Annars bara va som sagt å lite semesterturer. Skönt! Å det börjar imorgon med en heldag på plajan i Hällevik. Åker sen till Karlskrona imorgon eller söndag för att umgås med vänner.


Vi hörs nästa vecka, trevlig helg!

Bilden är från senaste Cappuciniplåtningen.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar