torsdag 22 juli 2010

Ha, ha....

...då sitter jag i huvudstaden igen. What?? Ja, de ä sant. Å jag som skulle ta de lite lungt nu...jodå så att.. Har iofs hunnit med de oxå, då jag verkligen har tagit de senaste dagarna som de kommit, utan ngn direkt planering. Skönt!! Men efter att jag igår kom hem från Karlshamn, å en tur på Östersjöfestivalens marknad, så ringde de om en casting för en reklamfilm för AXA, i Slovenien. Så en kvart senare var biljetterna bokade...å nu är jag som sagt här. Sitter just nu på ett cafe å tar igen mig lite....blev en tidig morgon, då jag åkte från Hässleholm 05.54...så jag är lite mosig i huvudet nu...men de går snart över. Casting om en timme å jag är laddad!! :-)

Imorgon beger jag mig vidare till Göteborg för att spendera två dagar där med en av mina favoriter, Maggie! Pink är det som lockar, å de ska bli sååå kul! Vi letar förbrilt just nu efter ett boende mellan fre-lör, så är det någon som vet eller har ett rum/golv att hyra ut så får ni gärna hojta till. Det är ju Gothia cup nu å så allt ä fullbokat...sådär bra timing...Men, men...de ordnar sig. I värsta fall får vi väl sova i bilen...he, he...
Fick i dagarn se lite bilder från Sernys lifestyleplåtning, som ni kan kika på här;


Nähä...en liten powerap nu...vi hörs snart igen...Vill passa på å önska alla en trevlig dag i sommarvärmen!
PoK









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar