tisdag 6 juli 2010

Just nu känns det som att jag har....

....sand överallt. He, he..varför då? Jo, jag är nyligen hemkommen från en plåtning med Serny å Malin i Åhus. Vilken eftermiddag vi har haft, sååå kul! Vi startade i K-stad med lite stadsbilder, lifestyle va temat som sagt, å avslutade med lite beachbilder på Espet. Jag återkommer såklart med dessa bilder, bjuder på några behind tills dess! :-)

Tusen tack Serny (www.serny.se) å Malin för en fantastisk eftermiddag!

I helgen har jag verkligen tagit igen mig, precis som jag skrev i fredags. Det blev ingen Karlskrona visit, så det har enbart varit hemmamys med mkt sol å bad. NIIIIIIICE, för att citerar en viss person ;-) Kom igår även ifatt med mitt pappersarbete å bokföring, vilket känns bra, så nu är det semester i några dagar igen :-) Killebom står på temat, å för er som inte vet vad det är så är det vår årliga festival här i Sölvesborg. Alltid lika trevlig, å i år extra trevligt med tanke på de fina vädret som är lovat. Med andra ord så blir det beachen på dagen å tjo och tjim på kvällen :-) Jag hoppas vi ses i vimlet! Å på stranden också för den delen. Fick samtal från Micke (www.mikaelofsweden.com) ida, som kommer hem imorn så det blir nog å hänga med han på Sandviks strand, som jag sällan annars går till, med tanke på att jag har stranden 300 m från päronens hus.

Kom just på att jag fick NYC bilderna igår oxå, å ni ska få se dem. Laddar upp dem imorgon eller på torsdag.

Nu blir det en joggingtur, vi hörs!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar