torsdag 23 september 2010

Lugnaste veckan på väldigt länge....

....må jag säga å jag säger också...skönt! Jag har verkligen passat på denna veckan att komma i fatt på alla plan och min känsla just nu i kroppen...är just lugnet :-) Dock lugnet före....ja, vi får väl se ;-) Fick igår det samtal jag lite väntat på, som innebar ett JA...å tjokoko säger jag bara...Nu KÖR vi! Jeeesus vad roligt det ska bli..! Vad snackar jag nu om...ja, det kommer ni snart att få både se och veta....

Idag bär det av till Stockholm å det vanks som sagt Bröllop för min kära kusin, som vi kommer att tillbringa här www.bergendal.se . Mmmmm, ni förstår ju...kommer bli succé. Så möhippegänget, nu slår vi klackarna i taket å gör en favorit i repris ;-)

Imorn blir det till att kolla på två lägenheter....så håll tummarna....sen blir det klart shopping med min kära mor...tjihi...dax å visa henne stadens måste butiker, nu när hon snart ska bosätta sig där ;-) Vad helgen mer har att bjuda på återkommer jag me...den kommer att bli fullspäckad av massa roligheter, massa kärlek och glada miner...det är jag säker på!

Så jag säger hej sålänge...sköt om er...så hörs vi snart igen...
Kramkram

Å...Matilda, min underbara svägerska...Grattis på födelsedagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar