tisdag 7 september 2010

Back in Sölvesborg....

.....WHAT..?? Aomen...här går det undan. Agenturen i Köpenhamn ringde igår om ett jobb imorn, i Malmö, så de va bara till å åka hemåt. Kul! Första jobbet från dem...Tydligen någon filminspelning...återstå imorgon å se vad som händer....får helt enkelt återkomma me det...

Gårdagen va det fullt ös å castingarna gick bra. Den på e.m fick jag direkt, vilket innebär att jag ska vara med på en italiensk filminspelning nästa vecka...å ja i Sthlm såklart....på grand hotell :-) Så om inte innan så åker jag upp igen på måndag.....

Tyvärr så sket det sig med lägenheten som jag skrev om förra veckan....blä...snacka om att bli blåst...men,men...nu har jag lärt mig en läxa. Så jag letar boende fortfarande å vill därför passa på å uppmana alla ni som läser...om ni hör eller ser ngt...please, hojta gärna till. Det är i första hand en hyres jag söker, så centralt som möjligt. Tack!

Nähä...dax för lite food...I´m starving...men vi hörs snart igen...pok!

He, he...hittade denna bilden på mig och min bror...va bara tvungen å lägga in den...kan höra här hur han säger "Eller hur Frida, visst va det bra idé...." Å jag...."Ja, det gör vi..." Sweeet, love U!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar