torsdag 16 september 2010

Jaha...

....då va två dagars arbete över å jag lovade återkomma med bilder, som ni ser nedan...

Här en överblick, ngt suddig sådan, på den minst sagt kaosartade inspelningen på Grand Hotell. Ja, vad ska jag säga...Italienare...he, he...kul å se...hur de tänker, agerar...framförallt i en stressad filminspelning....ja, jag tror ni fattar....nåväl...en erfarenhet rikare å jag ä tacksam för att ja fick vara med ï form att bara se snygg ut... ;-)

Igår gjorde jag ICA gänget sällskap som sagt å ovan ser ni Paul och Cindy in action. Jultema å glöggen var ngt stark för Paul, tydligen...eller..? ;-) Det får ni se när det kommer....Vad gjorde jag? Kund som handla...såklart....;-) Fantastisk team å jobba med, tusen tack för en rolig gårdag!
Just nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till Sölvesborg, som blev en spontanbokning igår. Inget mer inbokat denna vecka som det ser ut nu...kan iofs snabbt ändras....men jag ska därför passa på å bara va...å ro om mig lite...känner att jag behöver det...
...the end of today....vi hörs snart igen...

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar