torsdag 9 september 2010

Soft torsdag morgon...

...skönt. Börjar hämta mig i kroppen efter helgens bravader....ja, jag måste säga det igen...shitpomfrit....trodde jag va ngt tränad...fast, ja...inte på de ställerna uppenbarligen ;-)

Nog om det....igår va det filminspelning, i Lomma, å vi hade tur med vädret. Så härlig dag, å tur va väl det för det blev en lång dag. Jaha, för vilket bolag va det nu då....ja, ni kan ju gissa från nedan bild... Aomen....Statoil is the shit...å...
...jag tillbringade mer eller mindre mina scener i den här bilen...he, he...trevligt...nja...eller jo...vet hur jag kör den nu, om jag säger så...;-)


Produktionsbolagets buss, som blev ett antal timmars väntan i....eller ja...vi satt faktiskt mest utanför. Solen sken ju...Najs :-))
Idag är det bokföring på temat...hela dagen...måste verkligen göra det ida, skjutit litet på de...men nu så. Får blir en löptur först....gött väder....så till alla...passa på..!! ;-)
Helgen är inte spikad ännu, men blir nog en lugn sådan. Jobb för MotiveActive imorgon, kul med lite omväxling å Hälsoutveckling.

Nähä...måste kila...men vi hörs snart igen...kjamkjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar