måndag 20 september 2010

Heeelllooo....

.....alla glada där ute...eller ja, vad nu känslorna är efter gårdagens val ;-)

Fick just en påminnelse om att skriva här...å jag svarade så att jag inte hade mkt att uppdatera er med....men ok...min helg har nämligen varit den lugnaste på ja...jag kom inte ihåg när. Väl behövligt och jag känner mig utvilad, taggad, tillfreds..ja, jag mår bra helt enkelt! :-)

Denna veckan har idag börjat med en dag framför datorn, där jag ja jag vet, tillbringar en hel del tid. Men ett måste.... Å tiden bara springer iväg när en sitter här...jeesus...men, men...jag ska nu trotsa regnet..shit...de har ju blivit höst...mm...höj, men de finns bara dåliga kläder ;-)...tänkte gå en sväng.

Jag kommer att åka upp till Sthlm...as usual...vet inte riktigt när bara. Helgen vankas det bröllop för kusinen...weeeiii...ska bli sååå kul! Så beroende lite på vad som händer så blir det en tur dit senast på torsdag. Päronen kommer oxå upp, som för övrigt ÄNTLIGEN har beslutat sig för att flytta upp. Tjohoooo...me like! Mamsen har fått jobb där, så de kastar sig ut å prövar. Helt rätt säger jag, sååå glad för dom och för mig som får ha dom nära ;-) Bjussar på en bild på dem från i somras...Love U!
Hörs snart igen...trevlig kväll på er!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar