söndag 26 september 2010

Oj,oj,oj...

.....vilka magisk hlg det har varit...so far...
Började i fredags med en heldag på stan med min kära mor å det kan ju inte bli annat än en massa shopping å mys ;-) Dt blev en lugn kväll för att ladda för det som nog har bland de roligaste bröllop ever....såå fint, magiskt, fantastiskt...ja alldeles underbar. Typiskt nog så har jag inte sladden till kameran med mig så jag får återkomma med bilder därifrån. Men som sagt...helt amazing...så...tusen tack herr och fru Lindfors för en fantastisk helg!
Ngt seg nu ligger jag på mitt rum hos...ja, just kusinen..he, he...de blir inte av med mig. Jag blir kvar några dagar till, då det imorgon blir meeting med, om vad som komma skall...tjihi....
Nu ä de dax å fira mina favorit...Viktor, som fyllde 1 år i fredags...ja...tiden går fort...

GRATTIS GODING!!

Vi hörs snart igen...PoK

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar