söndag 31 oktober 2010

Söndag förmiddag....

....å ja, jag är ju ingen fan av just söndagar...men börjar denna idag med en promenix i det fina vädret med mina kära vän Micke, som jag för övrigt inte hann se igår....Mkt modellsnack såklart, då vi båda har detta gemensamt. Hittade dessa bilder från en bröllopsplåtning i GBG för ett par år sen...





mmm...me like...


Snart dax för en löptur...innan regnet kommer...tittar nu ut å ser att det börjar mula på. Ska innan dess komma igång med en rapport från veckans hälsotester. Ja...jag måste verkligen sitta med det ida...hinns inte med nästa vecka...å sen är det den där roliga bokföringen oxå ;-)


Imorgon bär det av till Mamlö för att träffa kunden jag ska fota för på onsdag. Passar även då på å besöker Salong Chi http://salongchi.se/ för en väl behövlig vaxning..;-)


Nähä...dax å sätta sig in i en Hälsorapport, som nu kommer bli så mkt enklare tack vare MA:S fantastiska datorprogram. Ta en kik här http://www.motiveactive.com/. Grymt!


Kramkram, å du...Trevlig söndag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar