måndag 1 november 2010

Underbar måndag....

...som jag idag började med att ta en kik på mig själv...he, he....jag var visst på Svenska Dagbladets första sida...se nedan...Fritidsresors reklam rullar tydligen fortfarande på...kul!


Nyligen hemkommen från Malmö å shit, det blev verkligen en snabbvisit. Kunden gillade va de såg och det blir fotojobb på onsdag :-) Kunden är TePe Munhygiensprodukter och jag skall alltså vara deras frontmodell för nästkommande katalog, som tydligen går ut i 50 länder :-) Jag återkommer såklart med lite behind bildr på onsdag/torsdag. Btw...de skulle bara veta hur dåliga tänder jag har...ha, ha, ha...

Grått väder ute...å mörkt blir det ju så snabbt nu...shitpomfrit va den timme gör mkt...såååå nu mina vänner gäller det att hitta det positiva i dagen och påsåvis förgylla den. För mig blir det nu att ta mig an pappershögen som ligger brevid mig...ha, ha...kul va....ett måste och jag gör det med glädje. Fundera på å åka in till stan å köra ett aerobicpass sen....sååå längesen nu...hmmm...ja, blir nog det...

Tjingeling sålänge...hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar